11/10/13

Una gallina en Marte



















Ahir vaig rebre per correu els meus exemplars del llibre Una gallina en Marte (Ed. Sieteleguas),l'últim llibre que he il.lustrat. S'ha retrassat una mica però per fi ha arribat!
"Tina es una gallina molt activa. El que més li agrada és escalar muntanyes i menjar algún pastisset de tant en tant. Un día s'assabenta que la muntanya més alta no és a la Terra, sinó a Mart. Tina fa sevir el seu enginy per viatjar fins a Mart per intentar el que no ha aconseguit ningú: escalar el Mont Olimp."
El llibre inclou audio-conte i una part didàctica amb dades sobre el Sistema Solar, Mart i les missions científiques al planeta vermell.
La seva autora, Asunción Fuente treballa com a astrònoma al Observatori Astronòmic Nacional (Madrid). Investigadora en el camp de la formació de les estrelles i  la astroquímica, ha compatibilitzat aquesta tasca amb activitats de divulgació , conferències en col.legis i organització de cursos d'astronomia.

En resum,un llibre perquè els petits curiosos s'entretinguin i coneguin el nostre cosmos.
Aniré informant de la sortida del llibre i punts de venda!
Fins aviat!



Ayer recibí por correo mis ejemplares del libro Una gallina en Marte (Ed. Sieteleguas),el último libro que he ilustrado. Se ha retrasado un poco pero por fin ha llegado!
"Tina es una gallina muy activa. Lo que más le gusta es escalar montañas y comer algún pastelito de vez en cuando. Un día se entera que la montaña más alta no está en la Tierra, sino en Marte. Tina se las ingenia para viajar hasta Marte para intentar lo que no ha conseguido nadie: escalar el Monte Olimpo."
El libro incluye audio-cuento y una parte didáctica con datos sobre el Sistema Solar, Marte y las misiones científicas al planeta rojo.
Su autora, Asunción Fuente, trabaja como astrónoma en el Observatorio Astronómico Nacional (Madrid). Investigadora en el campo de la formación de las estrellas y  la astroquímica, ha compatibilizado su trabajo con actividades de divulgación , conferencias en colegios y organización de cursos de astronomia.

En resumen,un libro para que los pequeños curiosos se entretengan y, a la vez, conozcan nuestro cosmos.
Iré informando de la salida del libro y puntos de venta!
Hasta pronto!








1 comentari:

Èlia Llach ha dit...

moltes felicitats ! té molt bona pinta !